Hos Contravo er vi overbevist om at:
Konsekvenserne af dette er unødigt dyre og dårligt tilpassede leverandøraftaler.
Hvis du kan genkende ovenstående, tilbyder vi en service, der kan hjælpe dig med at få bedre vilkår og spare dig for penge.
- Virksomheder hellere vil bruge ressourcer på deres kerneforretning fremfor administration.
- Virksomheder alt for sjældent får vurderet alternative leverandører ift. deres almindelige serviceaftaler som f.eks. revision, telefoni, internet, materialer, forsikring, bank, bogholderi, rengøring og service på udstyr.
- Virksomheder for ofte holder fast i den samme leverandør, fordi det opleves som besværligt og usikkert at vælge en ny leverandør.
Konsekvenserne af dette er unødigt dyre og dårligt tilpassede leverandøraftaler.
Hvis du kan genkende ovenstående, tilbyder vi en service, der kan hjælpe dig med at få bedre vilkår og spare dig for penge.
|
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen om skift af leverandør
|
Typisk kan vores kunder spare et signifikant beløb årligt på deres nuværende leverandøraftaler. Vi kan ikke garantere, at du opnår bedre vilkår og lavere priser, men vores erfaring og undersøgelser viser, at det absolut er forsøget værd.
Hvad koster det?
Det er gratis. Vores forretningsmodel bygger på de relevante udvalgte leverandører, der ønsker at give dig et bedre tilbud på de leverandøraftaler, du har i dag.
De leverandøraftaler, du får vurderet gennem Contravo, bliver trykprøvet, når du ønsker det. Det giver dig større overblik, bedre vilkår og lavere omkostninger end i dag. Dermed undgår du at skulle lave tidskrævende markedsundersøgelser, og kan i stedet fokusere på din kerneforretning.
Hvordan fungerer det?
Kontakt os allerede i dag for at få del i alle fordelene.
Hvad koster det?
Det er gratis. Vores forretningsmodel bygger på de relevante udvalgte leverandører, der ønsker at give dig et bedre tilbud på de leverandøraftaler, du har i dag.
De leverandøraftaler, du får vurderet gennem Contravo, bliver trykprøvet, når du ønsker det. Det giver dig større overblik, bedre vilkår og lavere omkostninger end i dag. Dermed undgår du at skulle lave tidskrævende markedsundersøgelser, og kan i stedet fokusere på din kerneforretning.
Hvordan fungerer det?
- Vi afklarer sammen dine behov og nuværende leverandøraftaler og du vælger hvilke af vores relevante leverandører, du ønsker rådgivning og tilbud fra.
- Du bliver herefter kontaktet af de udvalgte leverandører, og du udvælger selv det bedste tilbud.
- Du høster alle de fordele, som din nye aftale giver dig.
Kontakt os allerede i dag for at få del i alle fordelene.